În această secțiune veți găsi răspunsuri la cele mai frecvente întrebări despre farmacia noastră online, despre condițiile de livrare și de plată și despre medicamentele pe care le vindem.
Dacă după ce ați citit acest articol aveți în continuare întrebări sau aveți nevoie de informații suplimentare despre produsele noastre, vă rugăm să contactați echipa noastră de asistență.
Întrebări frecvente:
- Cum pot plasa o comandă?
- Ce se întâmplă după plasarea comenzi?
- Ce metode de plată acceptați?
- Care sunt costurile și termenele de livrare?
- Care este politica dumneavoastră de securitate și de confidențialitate?
- Care sunt regulile pentru trimiterea de e-mailuri?
- Ce se poate aștepta de la consilierea online?
- Care este diferența dintre medicamentele originale și cele generice?
- Care este calitatea medicamentelor generice?
- De ce sunt medicamentele generice mai ieftine decât cele originale?
- Pot să vă trimit medicamentele înapoi?
- Cum pot obține un bonus gratuit pentru comenzi repetate?
Cum pot plasa o comandă?
După selectarea unui articol, veți fi redirecționat către coșul de cumpărături. Apoi faceți clic pe "Completați comanda" și veți fi redirecționat către un formular de comandă SSL securizat. Introduceți datele dumneavoastră, adresa de e-mail și adresa de livrare. În ultimul pas, trebuie să selectați metoda de livrare și de plată și să faceți clic pe "Completați comanda". Comanda dvs. va fi apoi procesată de serviciul nostru pentru clienți.
Ce se întâmplă după plasarea comenzii?
Comanda va fi procesată. Odată ce plata a fost primită, comanda va fi colectată și expediată în cel mai scurt timp posibil. Veți primi trei e-mailuri cu privire la comanda dumneavoastră:
- Confirmarea comenzii;
- confirmarea primirii plății;
Ce metode de plată acceptați?
Puteți plăti comanda folosind MasterCard, Visa, American Express și transfer bancar la detaliile care vă vor fi oferite pe pagina de finalizare a comenzii. Vă rugăm să rețineți că procesul de plată prin transfer bancar durează aproximativ 3 zile.
Care sunt costurile și termenele de livrare?
În cazul în care comanda este confirmată, aceasta va fi expediată în cel mai scurt timp posibil. Timpul de livrare depinde de locația dvs. și de confirmarea la timp a plății. În funcție de metoda de livrare, ne propunem să vă livrăm comanda direct la domiciliu în termen de 4-13 zile lucrătoare.
Nu procesăm comenzi în zilele de weekend. Dacă comanda este plasată vineri după ora 15:00, farmacia o va procesa abia luni.
Care este politica dumneavoastră de securitate și de confidențialitate?
Protecția datelor dumneavoastră personale este prioritatea noastră principală. Formularul nostru de comandă online suportă cea mai recentă și mai sigură criptare SSL (Secure Sockets Layer) pe 256 de biți. Toate datele personale și cele ale cardului de credit sunt transmise în mod confidențial băncii noastre partenere. Sistemul nostru include, de asemenea, protecție împotriva fraudei cu cardul de credit. Persoanele care utilizează carduri de credit frauduloase vor fi imediat raportate autorităților competente.
Care sunt regulile pentru trimiterea de e-mailuri?
Adesea, clienții nu primesc e-mailuri de confirmare sau buletine informative. Acest lucru se întâmplă, de obicei, deoarece e-mailul dvs. este blocat. Iată 2 soluții alternative la această problemă.
1. Verificați dosarul de spam. Dacă găsiți e-mailuri acolo, mutați-le în căsuța de primire.
2. Dacă aveți o altă adresă de e-mail, contactați echipa noastră de asistență și vă vom pune a doua adresă de e-mail în lista de contacte.
Ce se poate aștepta de la consilierea online?
O consultație cu experții noștri nu înlocuiește o vizită la medic. Cu toate acestea, serviciul clienți vă poate informa cu privire la gama de medicamente disponibile în farmacia noastră online. În plus, puteți discuta în orice moment despre procesul de comandă și alte întrebări legate de achiziția dumneavoastră.
Care este diferența dintre medicamentele originale și cele generice?
Spre deosebire de producătorii de medicamente originale, producătorii de medicamente generice au costuri de dezvoltare, testare și publicitate mult mai mici. Odată ce brevetul pentru medicamentul original expiră, alte companii pot începe să producă aceste medicamente cu costuri reduse, deoarece li se permite să folosească formula chimică a medicamentului. Rezultatul este un produs de înaltă calitate la un preț rezonabil!
Care este calitatea medicamentelor generice?
Acestea sunt considerate "echivalente din punct de vedere terapeutic" cu medicamentul original. Medicamentele generice conțin aceeași cantitate de substanțe chimice și au aceeași rată de absorbție a ingredientelor active în fluxul sanguin. Versiunea generică a unui medicament poate avea uneori o culoare sau o formă diferită de cea a medicamentului original. Aceste diferențe nu afectează proprietățile medicamentelor și se datorează doar unor motive comerciale sau de brevet.
De ce sunt medicamentele generice mai ieftine decât cele originale?
Acestea sunt mai ieftine datorită sistemului de brevete. Majoritatea medicamentelor sunt protejate de un brevet guvernamental care durează până la 20 de ani. În această perioadă, alte companii nu au voie să distribuie medicamentul, care poate fi vândut doar companiei care l-a creat pentru a acoperi costurile de dezvoltare. După expirarea brevetului, compania farmaceutică poate cere FDA să distribuie o versiune generică a medicamentului. Deoarece nu există costuri de investiție, alți antreprenori pot oferi medicamentul la un preț cu 50-80% mai mic decât cel al medicamentului original.
Pot să vă trimit medicamentele înapoi?
Nu. Conform legii, nu putem accepta returnarea medicamentelor prescrise. În cazul în care un transport este deteriorat sau nu este livrat deloc, îl vom returna pe cheltuiala noastră.
Cum pot obține un bonus gratuit pentru comenzi repetate?
Atunci când comandați un medicament în farmacia noastră online, primiți întotdeauna pastile bonus gratuite. Cu cât pachetul este mai mare, cu atât mai mult oferă farmacia noastră . Vizitați-ne mai des și cumpărați medicamente la cel mai bun preț!